Tuesday 28 August 2012

what dreams are made off~

Jam tepat kol 2 pagi..tapi gigih la kan tak tido lagi..gigih lagi ble tengah nk siapkan report, boleh plak lepak kat sini..hikhik..

tajuk entri saje je taip tu..tu maknenye lagu yang tengah bermain2 kat lappy ne..
tapi memang tak de kaitan pown dengan entri pg buta ne..
dan lagi tidak berkaitan bila mana sy cakap entri ne adalah nk letak antara catatan lapuk
yang tetibe jumpa mase tengah selongkar peti dokumen dalam lappy ne..
hajat nak cari notes study mse zaman muda2 dlu..tapi len plak yang jumpa..

so apa2 pown boleh la ye malam ne..
mownite :)


Dalam hati saya ada cinta
Tapi saya tidak tahu ingin beri cinta ini pada siapa
Dalam hati saya ada rindu
Tapi saya tidak tahu rindu saya ini untuk siapa
Dalam cinta saya ada hati
Tapi saya tidak tahu milik siapa hati ini
Saya pernah bercinta, saya pernah merindu
Dan saya juga pernah memberi hati kurniaan Tuhan ini
Pada seseorang
Tetapi saya sudah melukakan  hatinya
Lalu dia memulangkan kembali hati saya
Tapi malang sekali kerana saya menerima hati itu
Dalam keadaan hancur dan berdarah
Bukan seperti asal hati saya
Cinta saya tidak berbalas
Rindu saya tidak lagi bermakna
Kini hati saya kembali mati tanpa cinta
Saya cuba mencari penawar
Saya cuba mencari pengganti
Tapi hati itu tetap mati
Dan cinta itu tetap pergi
Tinggallah saya sendiri yang sepi tanpa cinta
Luka yang terus berdarah, dan hati yang bersisa
Tuhan bantulah saya untuk mencipta syurga di hati
Untuk saya temui penawar sejati
Bagi saya hidupkan kembali cinta di dalam hati ini
Dan menyuburkan rindu yang kian pergi
Kerna sesungguhnya saya akui bahawa
Saya tidak mampu untuk hidup tanpa cinta
Malah andai saya diberi satu permintaan
Ingin sekali saya mencuba untuk menjadi pencinta yang setia
Alangkah baiknya andai ini semua
Bukan sekadar luahan hati dalam puisi
Puisi aku tentang cinta..

No comments:

Post a Comment