Monday 24 September 2012

Cinta sebaris kata~

Cinta sebaris kata??

bukan sesuatu yang pelik ataupun aneh..
sebabnya..
cinta sebaris kata itu memang wujud..
xpercaya? percayalah kerana ianya benar..
kenapa ya cinta sebaris kata tu wujud?
sebabnya..
cinta itu da terlalu klise untuk dinikmati hari-hari..
atau mungkin dengan ayat mudahnya, jemu dengan C.I.N.T.A
tapi ne sekadar andaian semata-mata..
atau secara bahasa saintifiknya, hipotesis..
kalau anda owg yg skeptisme, uji la hipotesis itu..
nah, dapatlah jawapannye nanti..
kalau xdapat, sila cuba lagi..

ne apa yang aku, saya atau ana lihat dari sisi perspektif peribadi aku, saya atau ana..
jadi mungkin awak, kamu atau anda mempunyai sisi pandangan yang berbeza..
yang tak bersetuju tu terpulanglah, dan bagus juga kalau xsetuju..
sebabnya..
bukan semua jawapan hanya ada dua jawapan je iaitu YA atau TIDAK
tapi semua orang termasuk aku, saya, ana atau awak, kamu atau anda berhak 
untuk bagi jawapan yang lebih dari itu..

tapi sekali lagi aku, saya atau ana nak cakap kat sini
bahawasanya C.I.N.T.A sebaris kata itu wujud..
dialog yang sama, ungkapan yang sama..
cuma pokok persoalan nya kini, 
adakah perasaan itu sama?

siapa tahu, satu hari nanti cinta sebaris kata akan menjadi cinta dalam kotak..
pening?
ini bukan subjek bahasa yang perlu difahami..

okayo..cukup..
selamat..malam..

No comments:

Post a Comment