Thursday 20 December 2012

Terima kasih buat...kamu..kamu..dan kamu...

Hari ne, hari terakhir untuk semester ini..
maknanya, lepas ini exam cuti n masuk sem baru la..
dan semester ne rasa sgt2 bertuah..
sebabnya, dalam kita terkapai2 mencari arah..
ada insan2 dtg membantu yang saya panggil kamu..kamu..dan kamu..
terima kasih sebab memberi saya arah..
terima kasih sebab bagi saya tempat untuk berpaut..
terima kasih sebab tunjukkan saya jalan..
terima kasih juga sebab sudi memberi saya kenangan ini..
indah cukup indah dan sangat indah..
terima kasih buat kakak2 dan abang2..
walau kita xlagi bersama, harap ukhuwah yg tbina kekal selamanya..

Bersama anak2 bajau laut [subjek: penilaian bayi & kanak2]


[subjek: pengurusan perkhidmatan psikologi]

[potluck untuk yang terakhir kali]

wajah2 riang :)

kak nurul belanja Pizza Hut

ini iza & dayana

ini syed, iza n abang khir

kami budak perempuan dlm klas


dalam klas kaedah penyelidikan terapan & teknik kuantitatif

lepas klas proses kognitif sepanjang hayat [bsama dekki & iza]
lunch lepas klas gender & pembangunan manusia

2 comments:

  1. Tak pernah lagi tgk pictures ko, baru ni nampak!Aku terharu, hahahaha~

    ReplyDelete
  2. erk nape ko tharu? so how? gemok kn ak skang?

    ReplyDelete