Tuesday 10 June 2014

Empat abjad dari hati : :




Empat abjad dari hati..
M.A.A.F
Empat abjad dari hati..
M.A.A.F
Empat abjad dari hati..
M.A.A.F
Empat abjad dari hati..
M.A.A.F

banyak sekali abjad yang ingin aku susun
ingin aku susun satu persatu menjadi ayat nan indah
tapi aku tak mampu
bila lidah aku jadi kelu, minda aku jadi beku
aku tidak mampu mempersembahkan kau dengan ayat nan indah
walaupun ingin sekali aku susun ianya menjadi sebuah puitis
agar aku dapat mempersembahkan pada kau dari hati aku yang ikhlas

abjad-abjad yang tidak tersusun
tidak akan sesekali ku pandang sepi
kerna abjad-abjad itu bukan tidak membawa sebarang makna
tetapi abjad-abjad itu adalah tanda seluruh kebaikan diri kau
kebaikan yang tak mampu aku nak gambarkan 
walaupun dengan sepatah kata
dalam kebaikan kau aku nampak adanya keikhlasan
biarlah abjad-abjad itu sebegitu
biar tidak bermakna pada mata kebanyakan
tapi biar aku yang menilai makna disetiap abjad-abjad itu
biar aku
biar saja aku..

saat ini, detik ini, 
aku hanya mampu menyusun empat abjad dari hati..
dengan seluruh kudrat, aku gagahi dari lubuk hati yang paling dalam
aku persembahkan kau dengan empat abjad dari hati..
M.A.A.F 
empat abjad dari hati,
dari aku untuk kamu..




credit to: http://labelladyla.blogspot.com/2013/02/doa-ketika-musibah.html



*aku simpan kau dalam doa, Moga Allah jaga kau selamanya*


No comments:

Post a Comment