Monday 5 March 2012

terima kasih

fes skali nk ucapkan terima kasih kt http://aida189.blogspot.com
sebab menggerakkan hati untuk menulis lagi
ske bace penulisan dia..
simple tapi sarat dengan perasaan
senyum ketawa sedih ikhlas kasih sayang segala2nya ada di dalam penulisannya
berbakat besar si dia..bertuah atas kelebihan yang dikurniakan olehNya

tidak lupa juga buat si dia teman baik yang selalu ada waktu susah dan senang
xpernah kisah walaupun cinta xberbalas
xpernah ungkit hati yang sakit
xpernah mengeluh untuk jiwa yang luruh
semoga Allah menciptakan bidadari indah untuk anda

saya?
saya masih lagi begini..
tapi saya tidak lagi mahu menanti..
bencinye dengar ayat yang mnyatakan tatkala 'biarlah takdir yang menentukan segalanya'
kalau berserah tanpa usaha apalah maknanya bukan?
saya da dewasa..semakin dewasa..
biarlah saya terluka sekarang
tapi bukan esok atau selamanya2
mungkin semalam saya ingin jadi kekasih awak
mungkin hari ini saya ingin jadi kekasih awak
tapi untuk hari esok
saya tidak lagi mahu jadi kekasih awak
kerana apa?
hati saya milik saya
hati saya milik Tuhan
kerana apa?
saya tidak mencari insan yang sempurna untuk saya
asalkan dia mampu terima apa adanya saya
menerima cinta saya tanpa syarat
menerima diri saya tanpa keraguan
mampu menjadi sahabat saya yang paling baik
yang paling utama
xpernah rasa menyesal untuk mengenali saya

dan untuk itu
terima kasih Tuhan
kerana bangunkan aku dari lena yang panjang
bukan esok atau lusa
tetapi hari ini
dan untuk itu Tuhan
aku kini datang
aku yang ingin kembali

terima kasih Tuhan~

No comments:

Post a Comment