Sunday 3 June 2012

Wedding kawan mase form 1~

assalamualaikum.
semoga semuanya sihat sejahtera hendaknya di bawah lembayung rahmat Illahi..

hari ini tiba-tiba rasa macam rajin untuk tulis tentang perkahwinan kawan saya..
tahukah anda, kenapa saya berasa tersangat "excited" hari ini..
sebab ini lah kawan saya masa form 1 [SMKJR/ 1KM 3]
dan dia juga la first kawan saya yang kahwin..
tu yang rasa teruja lain macam sikit..

tahniah & selamat pengatin baru buat 
 Shariefa Idayu & Nizam~

  
inilah kawan saya: Shariefa Idayu & husband~
 

Apa yang boleh saya ringkaskan tentang pengalaman hari ini adalah:
  1. sesat di tempat sendiri [malu je sg merab pun x expert lagi]
  2. setengah jam xjumpa rumah pengantin, kesabaran yang semakin menipis, agak macam da give up je tadi..tapi lastly jumpa juga selepas bertanya orang..[so ingat pepatah ni: malu bertanya memang sesat la jalan]
  3. blur2 je masa sampai..da 10 tahun jugak la tak jumpa kawan tu..ntah dia kenal lagi entahkan tidak..[tp alhamdulillah dia kenal saya lg la: terharu :')]
  4. jumpa dengan kawan2 sekelas dulu (ateen, ezzie, yun n syidah). wah syidah dari Jordan  blek Malaysia la. bakal jd DR tu..[mengagumi]
  5. pengajaran hari ini: kalau kita usaha dan tawakal kpd Allah, insyaallah, Allah akan permudahkan semuanya.. 

so hari ini saya memang heppy. syukur ya Allah..ada orang xreti amik gambar tau [saya la orang tu]. jadi silalah layan gambar yang malu2 kucing saya nak amik..





  
lucu tengok gelagat budak2 ne..teringat zaman muda2 dulu..hikhik~[tapi zaman saya pengantin baling duit]

  
pengantin di atas pelamin..sesi renjis merenjis~
 





  
senyum je la :)

  



  
saya & kawan [ateen,syidah,yun,ezzie] *untungla pic saya xkelihatan kt belakang sana*

  
bubye iefa..saya pulang dulu~ *amik aura*



p/s: tadi salam dengan pengantin [shariefa idayu]. moga2 dapat la aura pengantin tu kat saya..hikhik~

No comments:

Post a Comment