Monday 28 October 2013

Last Part: Aku, Dia & AIr Cond~

Mulai waktu ini, saat ini dan detik ini, aku akan dengan duniaku, dia dengan dunianya, dan air cond yang akan terus menjadi kenangan di antara aku dan dia. Selamat tinggal kenangan. Moga kita dipertemukan lagi suatu hari nanati andai masih ada nyawa untukku ketika itu. Pemergianku ini, aku akhiri dengan nota terakhir yang bakal mengiringi aku pergi meninggalkan semua cetera ini. Kepada dia, maafkan atas segala salah silap dan kekhilafanku selama ini. Terima kasih kerna pernah memberi ruang untuk aku mengenali semuanya. Mengajarku tentang semua pengertian. Sehinggakan kini, aku sudah mampu untuk mencari jawapan bagi setiap persoalan yang bakal aku pertemukan. Terima kasih untuk segala-galanya. Angin, sampaikan salam dariku istimewa untuk dirinya.

Buat dia dan air cond..
            
            Manisnya persahabatan itu
Bukan terletak pada kerapnya pertemuan
Atau manisnya kata-kata
Tetapi ingatan seseorang terhadap sahabatnya
Dalam setiap doanya
Di sini kita bertemu
Di sini kita berpisah
Kerana takdir kita dipertemukan
Kerana takdir kita bersama atas nama sahabat
Kerana takdir susah senang kita lalui bersama
Dan juga kerana takdir
Pertemuan kita disusuli dengan perpisahan
Namun bila takdir menentukan segala-galanya
Pertemuan ini hanyalah untuk seketika cuma
Dan aku percaya pada takdir
Setiap saat yang kita lalui
Akan memberi kenangan walaupun pahit...


TAMAT....

A story should have a beginning, a middle, and an end... but not necessarily in that order.” 
Jean-Luc Godard


Every Story Has An End Quote
credit to: http://quotez.co/every-story-has-an-end-movie-quotes/

credit to: www.123rf.com

No comments:

Post a Comment